Cerca nel blog

BE CAREFUL...


After some troubles,here I go again.

Be careful: every link is tracked so if someone share a link, a java script send me his IP address and I found the guilty...
Delete link after downloading. You can share but on your own account
Respect these rules or you will be BANNED FOREVER and your name and your mail address will be shown here.
SO...

1) Do not share links: from now, every link is tracked so if a link would be sharing, the IP address is shown by me and I will banned who share link.
2) Requests 5 links in one day if they are not shown here only to some.links.for.everybody@gmail.com
3) DO NOT ASK RELEASES IF THEY AREN'T IN MY BLOG. I AM NOT A JUKE-BOX.


Dopo parecchi problemi con i miei blogs, rieccomi qua.

Avevo messo privati i miei tre blogs ma le richieste erano tantissime: Blogger può avere solo 100 lettori di un blog settato come "privato" così ho deciso di rimettere pubblici tutti e tre i miei blogs ma...
Occhio a non fare i "furbi" perché i miei links, ora, saranno tracciabili. Se verranno inviati a loro volta (cioè "condivisi"), io riceverò un alert grazie ad uno stratagemma ideato da un amico ed io bannerò il MOTHERFUCKER scrivendo nome, cognome, indirizzo mail e suo indirizzo IP.
A voi amici italiani, parlerò chiaro (e volgare), ma sono incazzatissimo:
che cazzo vuole di più la gente??? Io invio tutto il materiale del quale sono in possesso GRATIS, non ho mai chiesto nulla... E qualche stronzone non rispetta la semplice regola di non inviare il link??? Da notare che non ho mai vietato di condividere il materiale: se qualcun lo vuole a sua volta caricare sul proprio account, lo può fare, che me ne frega??? Voglio evitare di vedere sprecata una settimana di lavoro (un mese, a volte...) per colpa di uno stronzaccio. Ma da ora in poi non sarà più così.
Ringrazio tutti gli amici che mi hanno contattato e che mi regalano molto materiale. Ho conosciuto persone davvero favolose ma, purtroppo, in mezzo a 10 amici, c'è sempre il MOTHERFUCKER. Se questo invertebrato pensa di fermarmi, sbaglia di grosso: potrò incazzarmi e sospendere momentaneamente ma non abbandonerò mai i miei blogs su Elvis; Elvis è una delle cose che mi piacciono di più in questo pianeta e voglio aiutare chi riesco ad aiutare, come tanti altri hanno fatto con me.

lunedì 3 aprile 2017

FLIPPANT ELVIS




Live at the Hilton Hotel, Las Vegas, Nevada. August 11, 1973. Dinner show.
LABEL: PA.
AUDIO: * *****
MP3 (192 kbps).





LINK: https://mega.nz/#!dNowTb5T!2K97wKP7oWsfTWfuzjKTze6AlF2uoFbPYM7u03r1gPo

9 commenti:

  1. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  2. Tyvm Marco for this
    Additional Info
    This show was a rockin era from the King -
    By now Elvis was doing his routines at Vegas _ The fans travelled from far and wide to see him perform

    His challenges were set as he embraced them , His band was hot and very thorough - By this time in his career his status was King Of Rock as he played nightly at Vegas

    The colonel and his management had Elvis within their grasp - as Elvis played show after show at the International hotel .

    His personal life was in trouble too by now as he stayed away from his family but he did have his daughter Lisa Marie visit him at shows and to visit him whilst she was in school vacations .

    Elvis always counted in his close family by now and as a father / parent he doted on his daughter at all times.

    The tours in '73 were strenuous for him.
    Enjoy this one
    Happy Listening
    Long Live Elvis Presley the King Forever

    RispondiElimina
  3. Thank you very much Marco for this new release. Very appreciated. Thanks Ronny about personnal Elvis life's details.

    RispondiElimina
  4. It's a priviledge and honor sharing the info and my collection here
    Enjoy your week to all members
    Greetings sent

    RispondiElimina
  5. Thanks a lot Marcxo and Ronny2013 for this show!I don't have it!

    RispondiElimina
  6. Credits go to my buddy Marco 31768 - rod -
    He provided the audio my friend
    I just added info to it
    It's a great show
    Enjoy

    RispondiElimina
  7. Thank you Marco for a great share and thanks for the info Ronny :)

    RispondiElimina
  8. Yvw Frank Baverstock my friend
    enjoy your week ,this info and cd
    Best regards and best wishes sent
    Thanks
    Taking Care Of Elvis Forever

    RispondiElimina
  9. Thanx Marco for the audio & Ronnie for the info. This show was missing in my collection. Take care.

    RispondiElimina