Cerca nel blog

BE CAREFUL...


After some troubles,here I go again.

Be careful: every link is tracked so if someone share a link, a java script send me his IP address and I found the guilty...
Delete link after downloading. You can share but on your own account
Respect these rules or you will be BANNED FOREVER and your name and your mail address will be shown here.
SO...

1) Do not share links: from now, every link is tracked so if a link would be sharing, the IP address is shown by me and I will banned who share link.
2) Requests 5 links in one day if they are not shown here only to some.links.for.everybody@gmail.com
3) DO NOT ASK RELEASES IF THEY AREN'T IN MY BLOG. I AM NOT A JUKE-BOX.


Dopo parecchi problemi con i miei blogs, rieccomi qua.

Avevo messo privati i miei tre blogs ma le richieste erano tantissime: Blogger può avere solo 100 lettori di un blog settato come "privato" così ho deciso di rimettere pubblici tutti e tre i miei blogs ma...
Occhio a non fare i "furbi" perché i miei links, ora, saranno tracciabili. Se verranno inviati a loro volta (cioè "condivisi"), io riceverò un alert grazie ad uno stratagemma ideato da un amico ed io bannerò il MOTHERFUCKER scrivendo nome, cognome, indirizzo mail e suo indirizzo IP.
A voi amici italiani, parlerò chiaro (e volgare), ma sono incazzatissimo:
che cazzo vuole di più la gente??? Io invio tutto il materiale del quale sono in possesso GRATIS, non ho mai chiesto nulla... E qualche stronzone non rispetta la semplice regola di non inviare il link??? Da notare che non ho mai vietato di condividere il materiale: se qualcun lo vuole a sua volta caricare sul proprio account, lo può fare, che me ne frega??? Voglio evitare di vedere sprecata una settimana di lavoro (un mese, a volte...) per colpa di uno stronzaccio. Ma da ora in poi non sarà più così.
Ringrazio tutti gli amici che mi hanno contattato e che mi regalano molto materiale. Ho conosciuto persone davvero favolose ma, purtroppo, in mezzo a 10 amici, c'è sempre il MOTHERFUCKER. Se questo invertebrato pensa di fermarmi, sbaglia di grosso: potrò incazzarmi e sospendere momentaneamente ma non abbandonerò mai i miei blogs su Elvis; Elvis è una delle cose che mi piacciono di più in questo pianeta e voglio aiutare chi riesco ad aiutare, come tanti altri hanno fatto con me.

sabato 8 aprile 2017

FULL HOUSE IN VEGAS '73




Live at the Hilton Hotel, Las Vegas. August 9, 1973. Dinner show.
LABEL: PA.
AUDIO: * / *****
MP3 (192 kbps).





LINK: https://mega.nz/#!h0EFlBZL!SHGh0gkR3KKyh1achJbkJyfCp2bGMKO2pF7B4EmtQ5I

4 commenti:

  1. This show is good as Elvis does his routine playing Vegas and entertaining his fans -
    By now his status as a rock / popstar was paramount - as he faced his many challenges that lay ahead for him
    It was a sad time too in his personal life
    His relationship with Priscilla was bad as he played Vegas and separation between the two was set by now - The only thing that they had in common was their daughter Lisa Marie who they doted on as parents
    With Elvis being away from home whilst touring bought a strain in their marriage I think and believe as a fan
    Elvis used to ring Lisa Marie before certain shows whilst he played Vegas to see how did at school etc
    Info about this show
    This show is on

    The King Will Never Die
    Catalog Number:Resurrection 10000
    Released: 1993
    The cover has Elvis wearing the "Chicken Bone"suit aka "Bear Claw" suit from Vegas on August 20th '75 on his Dinner show there
    Happy Listening
    Enjoy



    RispondiElimina
  2. Marco, another BIG thank you for sharing this. Thanks you again Marco for all the effort you are doing toward the fans. Thanks Ronny for details, it is sad this period of Elvis living "seperate ways" with Priscilla in this era.

    RispondiElimina
  3. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  4. @Il Gatto my friend
    Yvw for this bud

    These were great / sad times for the King
    Elvis life was so strenuous for him during this era

    His doctors gave him medication so freely especially Dr Ghanem and Dr Nick

    Did you know that after the Aloha show he was back on his medication as he toured and his weight fluctuated

    He stood on his balcony of his hotel sweating profusely because of it
    Enjoy the info and the sounds

    Long Live The King Elvis Forever

    RispondiElimina